carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Måndag, Tisdag och Onsdag...

Kategori: Allmänt

I måndags tog jag mig till gymmet för lite pw på löpbandet. Det var verkligen skönt att få komma till gymmet och andas in lite svettdoft ;) Har saknat det! :D Jag var bra sugen på att stryrketräna, men jag boxade till hjärnspökarna och gick på bandet. Träffade även på min pt och vi satt och pratade en bra stund. :) På förmiddagen i måndags fick jag ett samtal där av Elin som undrar om jag inte hade lust att hålla i gruppträning (barpump) till våren! Och jag vill verkligen verkligen det!! Nu står jag i ett beslut där jag måste bestämma mig om jag ska ta tjänstledigt 1½ timme varje torsdag och "förlora" pengar för att få göra det jag vill eller tacka nej och stå som inhoppare när någon är sjuk.....Åhh min hjärna kokar av alla funderingar! Min chef är ju dock den bästa av alla som pushar en och stöttar en till att göra det man vill hon tycker absolut att jag ska göra det om jag verkligen vill och så..Det finns alltid möjligthet att jobba extra...
 
Igår skulle jag haft en date med Malin. Men tyvärr blev det inte så då hennes son är sjuk. Så jag följde med svärmor till nyköping. Annars hände det faktiskt inte så mycket igår.
 
Idag tog jag mig till gymmet igen för att röra på mig. Pw på löpbandet med motlut 13 och hastighet 7 i 45 minuter. i slutet sprang jag i 1 min. Hua! :D Men guuh vad skönt det var att få svettas!! Nu blir det snart att plocka upp ren tvätt från ikeakassarna som mannen burit upp på övervåningen. Sedan ska jag förbereda nötfärsspett till middag som ska serveras med bulgursallad.
 
Imorgon är det luciafirande på Neos dagis. Ska bli så mysigt! Han går och sjunger lussesånger här hemma hela tiden. :) Nova kommer inte ha något lussefirande i år. Utan den blir nästa år.
 
I lördags hade svärmor julpyssel kväll hemma hos sig. Mamma och min kusin kom också så det var mysigt.
Decoupage på ikeakartong.
Saker som jag gjort :D
Novas julprinsessa som hon fick lite hjälp med.
Neos pyssel som han fick lite hjälp med. Han tycker dock att han kunde fått lite hår på huvudet. Så vi får väl ordna de :D
 
Nehej, dags att blaska av sig och plocka upp tvätten och ringa frisören..
 
Ha det gott!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: