carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lite allt möjligt..

Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande väldigt förkyld..Det sitter väl i till våren 2014? :o Jag har bihåleinflammation och äter rinexin för att det ska underlätta. Och det har det verkligen gjort! När det var som värst ville jag bara kuta in i väggen så hårt det gick! Så det har inte blivit någon träning alls på ett tag och det är det som är det jobbigaste med att vara förkyld! Men men det går väl över?!?! Även fast det känns som det är väldigt långdraget och att man aldrig ska bli av med skiten!
 
I helgen var det min sista jobbhelg med käraste Nina, hon och jag jobbade vår sista helg på "vår" avdelning. F.r.o.m denna vecka börjar vi på en ny avdelning och det kännas kul! Jag har beställt nya arbetsskor och dem damp ned i postlådan igår! :)
 
Det damp ned ett annat brev i lådan också! Ingen är gladare än jag!
På fredags är det dags för nybesök på st.görans sjukhus. Eftersom ks skickade mina journaler till de sjukhuset eftersom deras prio ligger på de som är mer akuta av plastikkirurgi.
 
För några veckor sedan provade Kristin Kaspersens rawfoodbollar. De kan jag varmt rekommendera! De var riktigt goda!
 
Nu vill barnet ha datorn, han ska visst spela Lego spel?
 
På fredag blir det AW med arbetskamraterna!
 
Ha de gott!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: