carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Såå otippat

Kategori: Allmänt

Nu på morgonen slog jag igång min data för att kolla mailen om jag fått något viktigt. Och det hade jag väl inte..MEN, jag var med i en "tävling" i våras genom sunt liv..Och vet ni! Jag var en av vinnarna, så nästa vecka ska jag försöka ta mig till kommunhuset för att välja ut mitt pris! :) Ingen är gladare än jag! Jag är en sådan person som blir glad om jag vinner en tia på en tialott :D För jag vinner i princip aldrig! 
 
 
Nu i veckan var vi till ögonmottagning i Nyköping med Neo för att kolla hans syn då den lille busen inte ville göra synundersökningen på sin 4 årskontroll i somras. Men det var inga som helst problem att genomföra undersökningen där och han hade inga fel på synen än så länge. Men det vore inte konstigt om någon av barnen fick synfel då både jag och fästmannen har synfel.
 
I torsdags var jag ensam hemma igen..Och jag måste erkänna att jag var HELT slut efter att barnen var hemma i onsdags, hemsk känsla att känna som mamma! Och jag längtar verkligen till att vara på topp igen och orka leka och busa med barnen när vi är lediga men just nu orkar jag bara korta stunder. Jag längtar till jobbet och mina arbetskamrater också! Jag är inte van vid att vara inaktiv. Det är ju en stor kontrast från att ha tränat 6 dgr i veckan till att inte kunna göra något alls i princip. I tisdags var jag till doktorn och blev fortsatt sjukskriven i 2 veckor. :/ Han sa att det finns inget alternativ eftersom jag inte får lyfta ännu och att det troligtvis inte är helt läkt på insidan. Men han sa även att jag ska ta på mig sjukhusgördeln när jag promenerar för att röra på sig är bara bra för läkningen. Så i torsdags morse trängde jag på mig gördeln och gick 5,5 km. Och efteråt hade jag på mig gördeln en stund så att jag inte skulle svullna. Och det kändes bra! :)
 
Igår morse gjorde jag samma sak. Jag trängde i mig i gördel, petade i musik i öronen och snörade på mig skorna. Gick ut i kylan och gick en 5,5 km promenad i kylan. Så skönt!
När jag kom hem så satte jag mig ned och gjorde nya gellack naglar!
Jag kan verkligen rekommendera depends gellack hemmakit! Jag är supernöjd! För har man inte råd att gå till en salong och göra det där så är det här perfekt! Bra julklappstips till alla kvinnor unga som gamla! ;)
 
Barnen fick lite fredagsmys igår och de blev så glada eftersom jag är "snål" på godis och andra sötsaker. :o
 
Nehej, dags att röra i risgrynsgröten..
 
Ha en underbar helg allesammans!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: