carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Okej eller inte okej?

Kategori: Allmänt

Droger

Tycker ni att det är okej att ta droger?
Tycker ni att vi ska legalisera droger?
 
Jag tycker att det är ett BIG, NONO på båda frågorna! Jag klarar inte av att diskutera droger. Jag blir svart i ögonen och det kokar i mig när man diskuterar droger. Jag blir fullständigt galen på folk som tycker det är okej med droger. Man får självklart tycka och tänka som man vill men att försöka övertyga mig om att det är okej går inte. Jag är benhård med noll tolerans. Och med droger menar jag då dessa preparat som är olagliga ÄN så länge. Hasch, marijuana, cannabis, kokain, amfetamin, heroin och allt vad de nu heter! Det räcker med att jag och en av mina närmsta vänner hade heta diskussioner kring detta. OM han bara hade lyssnat på mig så hade han sluppit fängelse och därefter begravas. Jag saknar honom VARJE dag! Han var en av de bästa vänner man kunde ha! Ställde upp i vått och torrt! Han började med hasch som 13 åring som till slut inte gav honom den rätta kicken som han själv sa. Så det blev tyngre och tyngre "grejer". MEN som han själv sa skulle han aldrig ALDRIG sticka en nål med preparat i sin kropp. Men det spelar ingen roll! Han höll på med annat skit som förstörde hans kropp och knopp totalt! Att se sin nära vän tyna bort p.g.a av detta, det tär på en..Att se på när det snortar in ett vitt pulver i näsan och se hur ögonen rullar i skallen, att se på när de röker nå som de kallade vikingasvamp (gosh vettifaan vad det var för skit) och höra hur paranoida de blev och såg massa saker som inte fanns..Och det sägs att man inte kan hjälpa någon som inte vill bli hjälpt och det stämmer! Jag önskar att du bara hade lyssnat, om jag så hade kunnat banka in det i din skalle! Jag känner ilska, frustration och ledsamhet när jag tänker på hur fin du var som person och bara kastade bort det i ett svart hål! Det lustiga var när dina vänner erbjöd mig dessa preparat så blev du förbannad och gav dig på dem! Du sa skyddade mig från det..Jag var i och för sig stark nog att stå emot och säga nej, hur mycket de än tjatade. Har aldrig och kommer aldrig att ta dessa preparat frivilligt!!
 
Jag hoppas att du vet hur saknad du är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: