carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Helgen...

Kategori: Allmänt

Hittills har helgen varit lugn och skön,
Jag är fortfarande öm i magen, mer idag än igår..Men jag misstänker att satt och spände mig igår när jag slirandes åkte på ljusparty hos min moster igår eftermiddag. "Den där bilen" som ska åka och ploga bort snön låg nog och sov hela dagen igår...Plogbilen...Syntes inte till så långt ögat kan nå...
Partylite, javisst var det fina saker..MEN..Till ett mycket fint pris också..Ville gärna ha en superfin ljushållare som skulle passa perfekt i vårt blivande vardagsrum, men en ljushållare för 400-650 kr? Näe, då blev jag snål..Visst kan jag gå och ge de summorna om det är rejäl size på saken. Men denna ljushållare som jag tittade på var 20 cm hög..Och när jag dessutom inte har sååå fasligt mycket pengar i plånboken efter sjukskrivningen så fick jag avstå. Doftljusen luktade ljuvlig, men det var inte värt pengarna, och när man dessutom får jobbigt med andningen. Jaja, nu lät jag väldigt bitter :O Det var supertrevligt, och jag är glad att jag gick på det. Fick ju ett värmeljus gratis ;)
 
Idag hade jag tänkt att måla färdigt i Novas rum så jag kan tapetsera under nästa helg. (hoppas tapeten kommer under nästa vecka!) Men vi får se hur jag gör, jag har ju hela veckan på mig att måla ;) 
 
Och så till denna "underbara" snö som kom..Jag gillar i regel vinter, snö, pulka/skridskoåkning..Men då ska det var ordentligt plogat på vägar, gångvägar m.m. Och så ska det var 5-10 grader kallt så det ligger kvar. Men nu kom det lite för sent. Man började liksom längta till våren :D Haha!
 
Nehej nu ska jag dricka mitt kaffe och sätta igång en maskin tvätt.
 
Hoppas ni har haft en underbar helg!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: