carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Har inte haft tid...

Kategori: Allmänt

Nej, jag har helt enkelt inte haft tiden att uppdatera..Har varit helt slut på kvällarna när man kommer hem från jobbet. Har ju som jag tidigare skrivit börjat på en ny avdelning. Och man blir tröttare i skallen då man inte riktigt kommit in i hur de boende vill ha det. Förra veckan fick jag hastigt och lustig ett brev från st.görans sjukhus och var tvungen att ta akut semester. Så för en vecka sedan var jag på besök där och träffade en urtrevlig läkare! Fick även operationstid så nästa vecka blir det av! :) Som jag längtat!
 
Jag har ju varit förkyld ett tag och fick ett psykbryt här hemma och rev som sagt ned tapeten. Jag har i veckan målat väggarna klart och fönsterfodren. Nu är det bara takfodren kvar. Golvlisterna ska vi ju byta ut så de skippar jag att måla. Jag saknar träningen OTROLIGT mycket! Jag börjar få ångest över de..
Jag vet ju att efter operation blir det ingen träning på lääääänge!
 
Nu i veckan blev jag hela 30 år!
Jag hade ju som sagt inte önskat på mig något speciellt. Av svärmor och svärfar fick jag rock of sweden örhängen, nagelkit med nagellack.
Av min karl fick jag rock by sweden halsband
och ett underställ som jag sagt tänkt att jag skulle köpa själv.Sedan fick jag en överraskning på posten av mina kusiner, moster och hennes man.
Ett litet kit med hudkräm m.m.
 
Igår var jag hemma med Neo som är krasslig. Jag passade på att storstäda och ta hand om mig själv, ansiktsmask, färginpackning m.m.
 
Idag har jag varit till autoexperten och bytt däck på min bil. Sedan handlade vi födelsedagspresent till min mamma och även en julklapp men till vem säger jag inte eftersom jag inte vet om den personen läser min blogg :D
 
Vi ska hämta Nova vid tvåtiden och då åker vi sedan till vagnärad hem till mina föräldrar. Ska fira mig och mamma idag. :)
 
Imorgon bitti åker vi i ottan till Ullared. Jag åker med mina föräldrar och min bror. Jag ska handla färdigt alla julklappar då jag inte vet hur mitt tillstånd kommer att vara de närmsta veckorna..Men det ska bli skönt och ha allt klart! :) Hoppas bara att jag hittar det jag ska ha..
 
Nehej nu ska min lilla loppa ha datan. Han ska spela Lego spel..
 
Ha en underbar helg!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: