carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Zumba..

Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag på Zumba. Och kände redan innan att det är inget för mig. Och det gjorde jag efteråt också, visst var det kul. Men jag gillar intense och barpump mer. Idag ska jag testa på cirkelträningen och sedan är det core och yoga kvar att testa. Sedan kan jag maila Elin vad jag känner att jag vill. :)
Igår blev även nya arbetsschemat klart! Yehoo! Skönt! Och det verkar vara bra. Ett plus är ju 4 kvällar mindre än mitt nuvarande schema. Hoppas bara att facket godkänner schemat! För då rullar det igång den 14/10. 
Idag har Nova idrottsdag på skolan. De kommer att ha friidrott, kast med liten boll, springa 60 m och längdhopp på förmiddagen. Efter lunchen är det skoljoggen. :) Minns faktiskt när man själv hade det. :P Även om det är ca 20 år sedan vi hade det första gången. ;P Ju äldre man blev ju tråkigare tyckte man att det var :O Men på den tiden var man ju ingen hurtbulle direkt, man skulle vara cool och skolka och hänga med polarna. Hmm! Det var då det! Imorgon är det dags för fotografering för barnen. :) Och de där fotograferna vet hur det tar betalt! :O Men man vill ju ha foton på sina barn så det är det värt! Men jag tänker även på familjer som inte har råd att kanske köpa hela paketet trots att de vill. Har man flera barn blir det ju riktigt dyrt! Ensamstående föräldrar kanske inte har råd heller. Men man får hoppas att de kanske har någon mor/farförälder som kan bidra.
Nehej dags att hänga upp tvätten och packa träningsväskan!
Ha en toppen dag!
Kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: