carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Hai hai..

Kategori: Allmänt

Nu är det ett tag sedan jag skrev igen..
Har tappat lusten lite för tillfället..
 
Så vad har hänt den senaste tiden?
 
Jag har opererat mig och är fortfarande sjukskriven, men jag mår väldigt bra och har återhämtat mig. Jag svullnar om magen fortfarande när jag är uppe och grejjar för mycket. Jag får inte lyfta något alls. Och de som känner mig vet att jag har svårt att sitta stilla och bara vara. Men jag gör så gott jag kan. Gör inga tunga saker. Även om jag är galet rastlös och bara vill åka till gymmet och köra ett monsterpass! MEN! NONO! Take it easy.. 
 
Barnen mår relativt bra. Neo ramlade för ett par veckor sedan på förskolan och gjorde illa armbågen, vilket inte kom fram till oss föräldrar utan det var han själv som berättade att han halkat på dagis och slagit i armbågen och blivit väldigt ledsen. Dagen efter kunde han inte lyfta armen och vi åkte in till Huddinge sjukhus för att kolla upp det. Han var rejält svullen och man kunde knappt ta på armbågen. Han röntgades och det var ingen fraktur som tur var. Men de gjorde en kompressionslindning (som åkte av så fort den kom på) och vi fick åka hem med order att vila. En fyra åring som ska vila? Haha! Lättare sagt än gjort. Men det klart att det är bra att han rör armen så länge det inte gör allt för ont. Och nu har han inga besvär. Men nu i veckan hade han ramlat på armbågen igen! Men som tur var inte lika illa denna gången.
 
Nova kom hem i fredags efter skolan och var ledsen. Halsont..Och i morse vaknade hon och klagade på örat. Så nu får mannen vara hemma imorgon igen för att köra henne till vc för att kolla upp det. Vi skojade med henne att hon måste sluta pussa på alla söta pojkar hela tiden. Just nu är det mycket prat om 2 killar som går i 3:an. Och skolkatalogen bläddras det friskt i! Herregud! Jag blir lite rädd, började intresset för pojkar så tidigt när en annan var liten??
 
Är ju så länge sen jag skrev så jag har faktiskt inte så mycket att skriva om..Eller det skulle bli ett milslångt inlägg och jag känner att det är dags att sträcka ut sig i sängen igen..
 
Ha det gott!
 
Kram på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: