carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 v på nya avdelningen..

Kategori: Allmänt

Jag var ledig måndag, tisdag denna veckan..Jag fick ett infall här hemma och började riva ned tapeten i vardagsrummet! Jag kan för mitt liv inte förstå hur vi någonsin kunde valt den äckliga tapeten! Men det är ju 10 år sedan vi tapetserade vardagsrummet. Men nu är tapeten riven och jag har målat fönsterfodren vita från träfärgat och det blev direkt mycket fräschare!
Här är tapeten jag vill ha på ena väggen då resten ska vara vitt..MEN, gubben gillar den inte vilket jag förstod när jag hittade den, så det återstår att se vem som får rätt ;P
 
I onsdags var det första arbetsdagen på nya avdelningen och jag kände mig ganska vilse. Och när jag kom hem var jag totalt slut i skallen! Jag somnade 18.45 och sov till 5.30. Helt väck!
Torsdagen gick bättre men jag kände mig fortfarande lite bortkommen.
 
Jag fick ta en akut semesterdag i fredags då jag fick en tid till st.göranssjukhus. Så där var jag i fredags och jag fick en operationstid om 2 veckor! Hinner jag bli av med denna förbannade förkylning!?!?!?!!! Annars blir op.tiden inställd och framflyttad! :S
På kvällen träffades vi arbetskamrater på Statt och firade lite..
Jag blev firad av mina arbetskamrater..
Fick detta fina halsband!
TACK!
 
Igår var jag och min familj till min mosters stuga och firade min kusin och hans plastpappa i efterskott. Riktigt trevlig kväll, var hemma skapligt medan de andra fortsatte att fira! Jag fick present av min moster och hennes familj.
En massa smått och gott! :)
 
Nehej nu ska jag lägga mig på sängen en stund och kurera mig!
 
Ha en bra söndag!
 
KRAM KRAM
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: