carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

17 januari, för tre år sedan..

Kategori: Allmänt

För exakt tre år sedan på dagen opererades jag..
Jag hade sökt hjälp för min fetma 10 månader innan..Men jag hade bestämt mig långt innan, ganska snart efter att jag fick min son bestämde jag mig att jag MÅSTE ta tag i min övervikt! Jag måste erkänna för en doktor att jag mår dåligt av min övervikt och erkänna mig besegrad av mig själv, att jag inte klarar av att gå ned i vikt själv! (Eller joo, jag fixade att gå ned i vikt men inte behålla vikten.) Att mitt jävlar anamma inte är så starkt så att det orkar stå emot mina ÄT demoner! Jag är både glad, stolt och överraskad av att jag sökte hjälp. Då jag är en sådan person som ska vara så stark att jag klara allt själv. (en envis jävla finne, rent ut sagt). Jag löser mina problem själv och håller dem för mig själv!
Då 127 kg och idag under 60 kg..
 
Idag har jag tapetserat Novas rum..
Hon fick sin leopardtapet som hon så gärna ville ha. Och neej, jag har inte påverkat henne. Hon hittade den själv och bestämde sig att hon ville ha den.
 
Helgen i överigt kommer nog bli ganska så lugn. Vi ska på kalas på söndag och även åka och titta på golv till barnens rum.
 
Dags och dra sig mot skolan och hämta tösen.
 
Ha en underbar helg!
 
Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: