carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

19 december 2012

Kategori: Allmänt

Idag händer det inte mycket! Snön faller ned igen och på termometern visar det -1,5. Imorse vaknade jag tidigt, halv åtta åkte jag ned till badhuset och solade lite. Jag vet att det inte är nyttigt att sola, men jag behöver få lite färg på kroppen så man känner sig fräschare och piggare. Efter solningen gick jag in på humbles och köpte lite färskt energibröd. Och 2 st tekakor till kidsen. Hem och koka kaffe, koka ägg, skära grönsaker och fram med smarriga pålägg. Vi har nämligen besök av farbror S idag. Pappan i hushållet och S ska jobba lite. De sitter nere i lillstugan och pratar och går igenom forskningsarbeten + lite annat tror jag. 
 
Imorgon blir det nog södertälje tripp för oss. Inhandla ny hatthylla och skohylla. Känns bra! Men jag skulle vilja tapetsera om och måla trappen och dörren, men målningen får nog vänta till våren/sommaren när man kan vara ute lite mer. Ska försöka hitta en tapet jag vill ha i hallen. :)
 
På fredag är det dags att jobba igen..4 dgr i streck..Yey! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: