carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Annandag Jul..

Kategori: Familjeliv

På självaste julafton jobbade jag på förmiddagen. Efter jobbet åkte jag förbi mitt gudbarn med lite julklappar. Sedan åkte jag hem till mina föräldrar. Där mötte jag upp mina barn och min man, eller de kom ju förstås efter mig :) Vi kikade på Kalle Ankas Jul och efter det var det dags för tomten att dyka upp. Barnen vinkade glatt i föntret på övervåningen men hann inte ned till dörren förrän tomten hade gått vidare. Så han hade ju lämnat 3 stora kassar (sopsäckar) med julklappar och barnen studsade av glädje! :)  De sa att de måste varit riktigt snälla iår då de fick så mycket julklappar! Haha! Framåt åtta snåret på kvällen började vi bli rejält trötta och började röra oss hemåt. Och väl där låg det julklappar under våran gran! :D   Jag fick denna av min familj! Yeho! :) Och så fick jag en jättefin lykta och ett armband av mitt gudbarn!   Karln min fick present i julstrumpan på morgonen och jag tror att han var överlycklig!   Han fick en mobil av mig! På julaftons kvällen när barnen skulle gå och lägga sig bar Neo upp bilar som han fått i julklapp till sin säng! På juldags morgon kom han ned med dessa i handen   En traktor och en grävskopa! :)
Igår firade vi med svärföräldrarna. Jag bastade innan maten och det var sååå skönt!  Och äntligen fick jag mina efterlängtade fårskinnstofflor!!  Och en värmefilt! Ingen är gladare än jag :D  Det stod en heldel mat på bordet även hos svärföräldrarna  Även lilla Jozephine var närvarande  Jozz och jag var väldigt sociala igår ;)   Men när Så mycket bättre återträffen började så bänkade vi oss alla i sofforna   Idag blir det ganska lugnt här hemma. Jag har slängt in barnens nya sängkläder i maskinen. Neo var överlycklig så han fick spiderman sängkläder! :D Även svärpäronen hade köpt spiderman kläder. Haha!
 
Hoppas ni allesammans har haft en underbar jul!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: