carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Då var denna helg förbi..

Kategori: Allmänt

Helgen har gått relativt fort måste jag säga trots att jag är risig, idag vaknar jag upp med skallebank och snorar..Yey! Men de är bara att bita ihop, har lovat att jobba extra ikväll. Stackars ena arbetskamraten hade blivit biten av sin katt så illa så hon hade fått åka till akuten och där fick hon penicillin.:O Katter har vara lite sådär oberäknerliga. Och stackars A som jag jobbade med i lördags var livrädd när huskatten Sigge kom upp och ville ha mat. Ha ha ha! :D 
 
Kan inte denna förkylning gå över fort så jag kan ta tag i träningen ordentligt hann träna 2 ggr innan jag fick halsont och blev förkyld! *muttrar* Precis ätit 1 dl yoggi och ½ tärnat äpple nu 1 kopp kaffe. Jag har inte så mycket vettigt att skriva om just nu...Ha en underbar Måndag i kylan! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: