carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dags..

Kategori: Allmänt

Mina lediga dagar gick enormt fort...
Idag är det dags att ta sig till jobbet igen...
Men innan jobbet tänkte jag ta mig ned till solarieöarna igen..Ikväll är det jobb med bästa Annelie. :)
 
 
Gårdagen..
Igår hade vi tänkt att elda upp vår rishög där ute..MEN, när vi kommer ut så regnar det..Tjoo! Vi försökte ändå att få fart på högen men det gick sådär måste jag erkänna, jag och barna åkte snowboogie istället. Shiit vad kul det var och fort gick det vill jag lova! Efter att karln försökt få fyr i brasan så kom han och joinade oss. Han tog pulkan och det gick oxå med en rasande fart! :D Man blir barn på nytt och ungarna skrattade glatt när vi busade loss! :D Finns inget som värmer mer än när man ser att barnen har roligt! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: