carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dop..

Kategori: Allmänt

 Redo att gå på dop..Det var ett riktigt skitväder när vi skulle åka till vhd för att samåka med mina föräldrar, det var redan då en bil ute på åkern..Men när vi skulle hemåt var det ÄNNU värre! Hua! Gick i 50 på motorvägen hem..Och från vhd 20-30..De var total kaos mellan vhd och gnesta! Man fick gissa var vägen gick..Dopet var trevligt! Julbuffé efter och fika förstås..Troy somnade i kyrkan medan den andra ungen skrek..Han sov gott efteråt också.. Han verkar så gullig den där lilla krabaten och väldigt snäll. Det var bara Nova och jag som åkte eftersom Neo är risig igen. 
 
Nu har jag bäddat rent i alla sängar här hemma! Skönt, ska nog ta och duscha stumpan, de är oftast skönare att lägga sig och sova då. Ska nog försöka duscha sjuklingen också! Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: