carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

....................................

Kategori: Familjeliv

Godmorgon gott folk! Min irritation och bitterhet håller i sig..Hemmet ser ut som en soptipp, smuligt och äckligt på golven! Leksaker överallt. Jag är den enda hushållerskan, städerskan, kokerskan, tvätterskan i detta hushåll, det är jag som planerar för mat, handlar mat, ser till att det är tvättat, ser till att barnen har nya hela kläder, varma kläder allt de behöver så att säga..De är jag som skjutsar till dagis och när det inte är jag som hämtar så är det svärmor. Vad skulle hända om jag inte gjorde dessa saker?

Jag orkar inte riktigt vara närvarande på jobbet egentligen, men jag går dit med glad min och gör mitt jobb..Sen går jag hem och lagar mat och efter det lägger jag mig i sängen? Kul va! Jag vill bara bli av med denna förkylning så kommer jag rymma till gymmet så ofta det går! Men jag har sökt semester så får vi se om jag får ledigt..Då blir jag ledig 1 v isådanafall och det ska bli skönt... Såhär ska jag se ut på min semester isåfall...Men inte någon öl..

Idag är det  hemma hos moster och dessutom firande för J som blev 16 år den 2 dec..Såklart glömde jag gratta honom! Jag har koll men ändå inte just nu...Jag grattade honom kl 03 natten till den 4 dec..Då kom jag på det! Jag jobbade den helgen som J fyllde år..Och det var liiiite rörigt på jobbet..Jaja, ingen ursäkt..Men jag glömde bort det i min snurriga hjärna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: