carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Fotbad..Snöööö...Begravning...

Kategori: Allmänt

Gårdagens fotbad satte nog fart på förkylningen.. Vaknade inatt av att jag var galet täppt i näsan! Men jag vill bara att det ska bryta ut ordentligt så jag ska bli frisk och börja träna igen..

Snön yr idag! De har kommit endel snö!  Det varnas för att man inte ska ta sig ut på vägarna! Jaha, och jag som ska jobba då?! Ska jag ringa och säga att näe, de varnar för att man inte ska ta sig ut på vägarna?!?! Tror ni att en chef skulle acceptera det? Nej, det tror inte jag heller! Jag börjar ju som sagt 13 idag, så jag hoppas de hinner ploga undan lite snö innan dess..Ringde till jobbet i morse och sa att jag tar ut min rast med en gång så jag kommer halv två..M som svarade att det var lugnt - KÖR FÖRSIKTIGT NU! Jag vet att du är RallyHarry men tar det lugnt och kom fram helskinnad! Ha ha ha! Kul att mina arbetskamrater tror att jag kör som en galning nu när det är som det är på vägarna ;)


Den 27:e är det dags för begravning..Men jag kommer inte att gå, även fast det var en nära släkting så kommer jag inte gå..Pappa kommer att gå själv och om det känns bra för honom så är det bra. Hade kunnat gå med för att vara ett stöd för honom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: