carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Igår, Torsdag 21 dec 2012..

Kategori: Allmänt

Igår var det bestämt att familjen skulle dra sig uppåt södertälje för att handla nya hallmöbler och så fick det bli, men vi besökte även andra affärer. Och vilken snäll fästmö man är när man köper ett par nya skor till sin karl, jag är inte alltid en bitterf***a utan jag har mina ljusa stunder jag med ;) 
 Ett par varmfodrade Puma skor fick de bli! Neo var helt lyrisk inne på jula då han hittade en bil han vill ha av morfar, så vi skickade ett sms till honom :D  En röd ferrari :) Innan vi drog oss upp till södertälje så fick jag en fin kommentar av min karl...Att jag såg ut som monster high dockorna när jah sminkat mig med röd ögonskugga..Hahah! Hur ska jag tolka det?  På morgonen till frukost åt vi mysfrukost, Neo slafsa i sig ½ paket leverpastej och den skulle absolut inte ätas på macka utan på tallrik! Han slevade gott i sig 
 
Nehej dags och starta bilen så man kommer i väg i tid till jobbet!
 
Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: