carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Inte på topp..

Kategori: Allmänt

 Jag vaknade tidigare inatt av att jag drömde att jag tappar tänder..Då hade jag kvar halstabletten i munnen som jag somnat med i mun?!?! Livsfarligt jag vet..Men jag hade tuggat sönder den och trodde det var tandsmulor?? Herre...Jaja, sen vaknade jag vid halv tre att Nova står och ropar på Pappa..Somnar om vid halv fyra, vaknar vid halv åtta av att Nova ropar att Neo har kissat i blöjan..
 
Mer förkyld än igår..lite halvjobbigt med andningen och trött...Hmm! Humöret är på topp ;)
 
Idag hade jag tänkt att vi skulle baka lussebullar eftersom jag jobbade hela helgen + extra igår..Men vi får se vad vi hittar på. Det kommer mer snö idag..Men de ska tydligen bli mildare i nästa vecka? Men jag tycker nog att det kan ligga kring -6 och sedan få ligga till efter nyår..De skulle vara lagom :D Eller hur? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: