carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Jag vet...

Kategori: Allmänt

Jag vet, jag vet, jag vet...
Har varit riktigt usel på att uppdatera! 
Så vi går tillbaka lite..
Har jobbar torsdag & fredag så det är inte så mycket att skriva om..
Fredags kvällen blev det faktiskt hämtmat från Grekiska Kolgrillen här hemma i krokarna..Och dessutom unnade jag mig 1 glas rött!
 Men innan jag skulle hämta maten smet jag in på Coop Konsum för att köpa lite bacon. Vem var där och handlade? Joo, Lars Ohly! Pepparkakor och grisöron..var några saker jag såg att han handlade! Haha! Han är en liten smilfink den där Ohly...
 
 
Igår hade jag planerat att åka och storhandla mat...
Jag vaknade halv åtta och tänkte PERFEKT då går jag upp och gör i ordning mig  för att åka och handla i lugn och ro..Öppnar ytterdörren och stänger den snabbt! Hua! Storm och regn..Jag väntade på bättre väder..Men tillslut fick jag med mig hela familjen för att storhandla!  När vi handlat klart smet jag in på Stadium Outlet för att handla handledstyngder för att ha när jag löper, MEN såklart hade de ju inga sådana där! Så på hemvägen så fick vi ju stanna vid hemköp då jag "glömt" handla vissa saker..(anledningen till att jag skriver "glömt" var för att det blir ganska stressigt när man har med sig familjen, de rusar i förväg med kundvagnen och jag plockar på mig som en galning och får leta efter dem.) Men när vi kom till hemköp och jag hade handlat de sakerna jag skulle ha sprang jag upp på intersport och där hittade jag handledstyngder!  Så nu jäklar! 1 kg:s hantlar..
 
Vi hade middagsgäster igår kväll! Mycket trevligt!
Vi käkade raclett, hade gjort rotsaker i ugnen. Palternacka, morötter, potatis, rödlök, vitlök, paprika, örter, pepparmix och innan servering så la jag på körsbärstomater och fetaost.. Till detta serverades chorizo, kycklingfilé, fläskfilé, halloumi, mozzarella, sparris, oliver, vitlökssås, aioli, bea.sås..Sedan bjöd jag på lite mousserande vin  Till efterrätt blev det snapsglas fyllda med pannacotta och chokladmousse med crisp. Tack Marie och Micke för en super trevlig kväll! 
 
Idag ska vi åka på Disney On Ice! 
Uppdatering kommer senare...
Dags och börja väcka barnen och fixa i ordning sig själv..
 
Ha en underbar söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: