carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Kommer ni ihåg?

Kategori: Familjeliv

Att jag skrev att jag förlagt min laddare till mobile med en viss misstanke att lilla busungen har tagit den? Igår hittade min käre karl den.....

Nova hade kommit och fråga om de kunde få låna en sax då Neo bundit ett snöre runt en bil och en dinosaurie i lekrummet och de kunde inte få loss snöret..Som tur är så kollade karln upp vad det skulle klippa..för lilla busungen hade nämligen tagit min mobil laddare och bundit fast grejer.... Men nu är den i säkert förvar igen ;) Förhoppningsvis ett bra tag...Den lilla mannen är bra på att hitta på bus ska jag säga er..Han har en förmåga att "leta" igenom min handväska också... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: