carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Kyla och andra advent..

Kategori: Familjeliv

Idag är det riktigt kallt ligger på -17..Hua! Men vad fint det är ute nu!  Eller vad säger ni? Så länge man slipper gå utanför dörren är det ju faktiskt lugna gatan ;) Men vi har inte sådär jättevarmt inne ska jag säga er. Visst de är ju inte isande kallt (eller jag tycker det) men de är väl 20 grader inne. Det kommer säkert komma en jätte kul räkning när den väl dimper ned i lådan! 
 
Idag är det dags för julpyssel hemma hos svärmor. Mamma, J & J kommer också. E, J kommer också vara där nere. De kommer bli mysigt! 
 
Igår var det ju kalas/pyssel dag hos moster, det var riktigt mysigt! Jag träffade även gulligaste T som just nu är minstingen i släkten! Men jag glömde ta kort på den lilla krabaten! Han var en liten charmknutte, inte speciellt svår att få att le. Och han verkade otroligt snäll och nöjd! :) Nästa helg är det dags att gå på dop. Då ska den lilla krabaten döpas. 
 
Neo följde med J ut i kylan, de gick bort till hedebyhallen och kollade innebandy. Det tyckte han var spännande! :) Och till Neos stora lycka var ju mosters äldsta son J hemma när vi kom dit :) Min ena kusins son T var där en glad liten sprätt som tog på sig sin spindelmannendräkt så fort han kom innanför dörren, och den dräkten var välanvänd vill jag lova ;) Så A det är bara att inhandla en ny ;)
 
Ha en mysig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: