carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Semester..

Kategori: Allmänt

Åhh vad skönt det är med semester! Jag känner att jag verkligen behöver vara ledig lite. Skjutsade barnen till dagis i morse och sedan åkte jag upp och besiktade min pärla Och det klart att hon gick igenom ;) Haha! Men innan jag skulle till besiktningen så hastade jag in på Coop i södertälje för att handla  och  När jag kom hem så åkte jag med svärmor till simhallen, men jag solade och sedan bastade jag såklart :) Efter detta blev de färgning av mitt hår. Och denna gången är jag nöjd igen! Ingen gulhet i håret! Jag har tvättat tvättat och åter tvättat så nu har jag endel tvätt att plocka upp 
 
Imorgon ska jag köra barnen till dagis sedan ska jag åka och träna. Ska bli skönt, får se om jag hinner åka ned och sola en till sväng också, behöver ha lite färg på min blekfeta kropp. ;) Framförallt så känner man sig piggare & fräschare när man får lite färg...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: