carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Snart dags för 2 årskontroll

Kategori: Vikt/Hälsa

 Idag har jag fyllt i hälsoenkäten till 2 årskontrollen, imorgon måste jag ringa och boka tid för provtagning. Har även läst på om bukplastik m.m. och vad som gäller för att få hjälp med detta.  Men jag vet att landstinget jag tillhör inte bekostar min bukplastik då jag inte uppnår kriterierna för det landstinget. Man måste ha 12 cm överhängande hud och det har jag inte på långa vägar. Både positivt och negativt med de. Men men, jag får väl börja spela på lotto så jag kan bekosta kalaset själv! ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: