carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Söndag och julpyssel..

Kategori: Allmänt

Innan det var dags för julpyssel hos svärmor fick jag ett mindre utbrott vi kan kalla det ett smärre psykbryt..Jag kan lugnt säga att jag blev påmind varför jag aldrig har leklera hemma! Det var smulor av leklera överallt på nedervåningen!  Men droppen som fick bägaren att rinna över var när lilleman har smulat leklera i hela sängen! Gaaaah! Jag sa högt att om jag får min semester beviljad så ska jag tamefaan åka bort! Idag är jag lugnare..Men jag hoppas att jag får den beviljad så jag kan koppla bort allt och bara ta vara på mig själv!
 
De var iallafall trevligt att pyssla igår... Julia och Nova hemma hos svärmor.  Svärmor, Elin och Jozz.  Jennifer. Men jag tog inget foto på min mamma då jag vet att hon avskyr att vara med på bild. :) 
 
 Ett blomarrangemang som jag gjorde. Sedan gjorde jag lite dekortage på en kruka  Gjorde lite annat smått och gott också. Men jag hann aldrig sy Novas och Neos stora julstrumpa, men vi funderar på att ha lite pyssel på fredag så då hinner jag nog sy den då! :)
 
Och mer snö har det kommit under natten. Jag har skottat snö på nedersidan. Jag har tösen hemma idag som är risig men ändå piggare än vad hon var i fredags. Vi pysslar  Men hon sa att denna bok var larvig lätt? Haha! Nu ska vi gräva fram en svårare som är från 7 år. :D
 
Idag är det jobb med fina N, hoppas hon blir glad..Jag har en liten överraskning till henne ;)
 

Kommentarer

  • Marija säger:

    Leklera som är sååå 'roligt' .. ;)

    Svar: Ja de må vara kul...Men de kommer inte in i mitt hus ;) Hemma hos mormor får de leka loss :D
    Caroline Pränny

    2012-12-12 | 21:24:32
    Bloggadress: http://rushhours.blogg.se

Kommentera inlägget här: