carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Uppe med tuppen..

Kategori: Jobb

Som vanligt när jag har jobbhelg så kan jag inte riktigt sova ordentligt. Jag vaknar alltid innan klockan ska ringa, vaknar ett antal ggr under natten och tror att jag försovit mig. Hmm!
 
Idag jobbar jag med fina N och fina A, känns som en bra helg! :) Hoppas bara den går relativt fort..Jag är inte riktigt på topp måste jag säga! Men jag är tyvärr inte den som stannar hemma i första taget..Eller det är väl positivt på ett sätt, jag förlorar inte så mycket pengar! Men hälsan kanske blir lidande? Ja ja, godmorgon på er! ;) 
 
Ha en underbar Lördag!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Tack för denna intressanta helg. Bra jobbat med "kollegor" :-)))

    Svar: Tack själv kära du! :) Kram kram
    Caroline Pränny

    2012-12-03 | 00:34:30

Kommentera inlägget här: