carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

1 November 2012

Kategori: Familjeliv

Igår hade jag en riktigt pissig dag! Eller inte hela dagen ska väl erkänna..
 
När jag kom till dagis igår så möttes man av NEEEJ måste du komma! Dumma mamma! Jag vill inte åka hem! bla bla bla...Ja, ja det är "bara" att sopa av axlarna och vara pedagogisk..Och då ska tilläggas att man har varit förbannat jävla pedagogisk hela dagen på jobbet! Men men, när jag kommer till dagis som sagt så möts jag som sagt av dessa kommentarer först..Då ser jag först att Neo har bytt kläder och det är ju HELT okej då det hänt en "olycka" på eftermiddagen. MEN, jag ser även att Novas klänning är trasig i sidan OCH att hennes byxor är spruckna mellan benen IGEN och det är inte ett litet hål ska jag säga er! Utan det är en bra bit ut på benen! Och man ser hennes trosor m.m. Jag känner att irritationen stiger. -Men Nova varför har du inte bytt byxor när du ser ut sådär? frågar jag. Men jag vet inte vart det finns får jag till svar. I din låda i hallen och det kan dina fröknar hjälpa dig med! Svarar jag. Alltså varför ska ungarna ha extra kläder på dagis om de inte byter på dem när de ser ut sådär!!? 
 
Yey! Men de är bara att le och se glad ut, eller??
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: