carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Äntligen dags!

Kategori: Allmänt

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags att klippa sig! Ska bli otroligt skönt! Ska dessutom ta med mig min födelsedagsslant och gå in på Team Sportia innan klipptiden och kolla på nya löpardojjor! Är verkligen i behov av nya skor! Tror att mina skor bidrog till min inflammation i bäckenet. Som tvingat mig till att vila, men nu börjar det kännas bra och jag ska börja löpa igen och ta det försiktigt i början.

Efter dagis idag hade jag lovat Neo att vi skulle ned till Gnesta Färghus och köpa en ny Brio Caro Bältesstol. Men de hade inte någon inne och lilleman blev otroligt ledsen och gubben i affären lovade att han skulle ta hem en åt honom! Det kallar jag service ;) Ha ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: