carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Ärlighet

Kategori: Allmänt

Jag googlar på ärlighet och får fram detta..

Ärlighet är en personlig egenskap. En ärlig person har en stark benägenhet att berätta sanningen. Ärlighet betraktas av många som en moraliskt eftertraktansvärd egenskap, en dygd.

Varför jag googlar på ärlighet är för att jag igår hade möte med vår nya chef! Och då pratade vi just om detta, ärlighet! Som för mig är väldigt viktigt. Men jag vet att människor som är just ärliga också är väldigt ogillade! För att man säger vad tycker och tänker och man står för sin sak. Men jag vet att många även ogillar oärliga människor också. Men hur ska man då va? En tyst liten grå mus som går och mår så dåligt inombords för att den så kallade ryggsäcken eller bägaren är full av skit som man bara vill spruta ut! Neee, folket, ut med språket, sträck på er och säg vad ni tycker så länge ni kan stå för det som ni säger!
 
Tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: