carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dement? Senil? Stress? Förvirring?

Kategori: Allmänt

Alltså ibland blir jag så trött på mig själv, jag gör saker utan att komma ihåg att jag gjort det, jag lägger bort saker m.m.
stock photo : Businessman thinking a solution

Jag har sen i fredags letat efter min epilator..Jag har rivit runt i lådor, skåp vänt upp och ned på allt! Idag hittade jag den! Hängandes i städskåpet på en krok? Vad fasen?! Jag som letat i det skåpet 550 ggr eller nåt?! Och sen nu ikväll så hittar jag inte min laddare till mobilen?! Nu får jag ladda via datan!! Jag vet att jag laddade telefon vid sängen igår kväll! Sen har jag tydligen lagt den på ett väldigt bra ställe? *suckar*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: