carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

En tanke..

Kategori: Jobb

Jag och min kollegor på mitt arbete har ett ganska jobbigt/tungt arbete både psykiskt och fysiskt. Man måste kunna hantera sorg, ilska, hat m.m. både från anhöriga och boende. Man måste ha empati och vara lyhörd. Stötta, lyssna, "ge råd", krama. Ibland kan det vara väldigt tungt och man känner att man skulle kunna lyfta en elefant som sitter och tynger ned ens axlar! Men jag gillar mitt jobb, jag gillar mina arbetskamrater..Vi är ett bra team och är bra på att ventilera oss med varandra vilket är skönt och väldigt viktigt! Igår kväll ringde jag till bästa N och "spydde" galla över vissa saker..Känns skönt och ha henne!

Kommentarer

  • Nina säger:

    Gulle dig<3 Det är tur vi har varandra när det blir tungt på jobbet. Hoppas du haft en härlig dag. Kram

    2012-11-13 | 16:44:16
  • Nina säger:

    O så har vi ju alltid Mamma mU ;-)

    Svar: Ja, och tur är väl det! :D
    Caroline Pränny

    2012-11-13 | 18:34:58

Kommentera inlägget här: