carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Facebook

Kategori: Allmänt

Var det någon av er som såg Solsidan i söndags? Jag skrattade glatt..Men så som de visade att facebook fungerar, så ÄR det i det verkliga livet! Faktiskt! Ren fakta! Jag är så glad att jag lagt ned min sida på facebook. Det är ca 2 månader sen jag la ned det! Och vilken befrielse det var! Jag är trött på allt vad facebook står för..Man säger/gör saker som är lätt att säga/göra bakom en skärm! Idag kan man nästan inte vara ärlig och stå för saker man säger och gör mellan fyra ögon, och det tycker jag är hemskt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: