carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Frukostbordet..

Kategori: Vikt/Hälsa

Just i skrivandets stund så sitter jag vid frukost bordet. Har precis ätit en ½ portion havregrynsgröt med rårördalingon på och sitter och smuttar på mitt kaffe. I fredags fick jag mitt gymkort beställt så det borde komma i veckan! Ska bli skönt och komma till gymmet! :) När jag berättade för min pappa att jag hade beställt ett gymkort så tog han fram denna bok Jag undrar vad han menar med de? Jag vill inte se ut som en bodybuilder! Jag vill ha långa muskler! Som bara syns när man "spänner" sig. Men jag började iallafall bläddra i boken, och det fanns riktigt bra tips i den när det gäller att lyfta tyngder och dessutom bilder på hur man tränar vissa muskelgrupper, så det var ju bra! Tack pappsen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: