carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Härligt!

Kategori: Allmänt

 Såhär pigg kände jag mig i morse efter 10 timmars sömn och en dusch! Usch, de är kallt ute! Men vad gör det? ;) Vi kan ju inte förhindra att det blir kallt, vintern är ju på ingång! Solen skiner och de är ca 3-4 minusgrader och dessutom har jag ju köpt vinterkläder till kidsen! Och det om något känns TOPPEN och ha det klart! 3 st julklappar till Nova måste inhandlas och till mina gudbarn ska jag ju köpa något också! :) Sen är jag färdig! Och det är SUPER skönt! Att slippa stressa i sista minuten...Jag brukar nämligen vara väldigt duktig på det! Men jag jobbar ju julafton till halv ett sen ska resten av eftermiddagen och kvällen spenderas hemma hos mina föräldrar i år. Jag riktigt längtar till julafton måste jag säga! För jag tror ungarna kommer bli ÜBER nöjda med sina julklappar! Idag händer det inte mycket! Jag ska ladda inför en lååång jobbhelg. Nehej nu måste jag ge lilleman sin penicillin! Även väcka tösen som ska till dagis, nehej nu hör jag att hon kliver upp! Vad bra! ;) Slapp jag ta den biten! ;)
 
Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: