carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Kontrollen

Kategori: Familjeliv

Jäklar vad jag är stolt över Nova, hon var så sjukt duktig hos ssk B. Hon vägdes och mättes, ritade, skrev sitt namn, räknade på både engelska och svenska, rabbla alfabetet, hoppa på ett ben, stod på ett ben...Och sen var det ju dags för sprutan...Men hör och häpna! Hon var så galet tuff när det kom till sprutan! Hon sa inte ett ljud, frågade bara om det skulle göra ont. Och om sprutan var vass! :) Jag är mer än stolt! 
 

Tänk när tösen hade sådär små fötter? När hon var 4 dgr vägde hon 2,6 kg! Nu säger hon 27 kg och är 124 cm lång! (Hon är bara 33 cm kortare än mig) :D Mammas stora tjej börjar skolan till hösten!? Vart tog tiden vägen? ;) Det frågar man sig alltid..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: