carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Neo

Kategori: Familjeliv

Jahapp, då var det Neos tur att bli risig igen..I söndags så hade han 40,3 i temp och har legat därikring. Idag vabbar jag från jobbet och Neo och jag har gjort besök hos doktorn. Och det visade sig att han har halsfluss, stackarn! Jag vet själv hur det känns då jag i mina yngre dagar hade de ca 6 ggr om året. Men nu blir det en pc kur på 10 dgr! Får se hur det biter på honom. 
 
 
Imorgon är det dags för mig och mamma att stor shoppa, vi styr mot Ullared imorn bitti kl 5.. :) JULKLAPPAR! Hoppas på att bli färdig med det redan imorn!
 
Nu ska jag mysa ned med Neo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: