carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Nu ni kära vänner...

Kategori: Allmänt

Jag vaknade för 1 timme sen, innan klockan skulle ringa. Bestämde mig för att kliva upp annars blir jag bara tröttare. Nu har jag klätt mig, lagt på facet, druckit kaffe och ätit en smörad gås.. ;) Idag lämnar jag över ansvaret här hemma till gubben och svärmor. De ska få ta hand om trollungarna varav den ena är sjuk. Jag och min mamma åker nämligen till Ullared för att shoppa julklappar. Känns kul att det äntligen blir av! Har pratat om det en längre tid. 
 
Jag har inte hört något från pappa om hur operationen har gått! Men jag antar att det gått bra då man inte hört nå?! Men jag får väl kanske info när mamsen kommer och plockar upp mig! 
 
Hoppas ni får en underbar onsdag! Det ska jag försöka ha! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: