carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Passar på...

Kategori: Allmänt

Eftersom jag tog upp ärligthet så passar jag på att ta upp Energitjuvar sådana personer som fullkomligt suger musten av en så man bara ligger på marken i en blöt pöl av ångest och djup depression! Är man inte stark nog att stå upp mot dessa energitjuvar så kan jag garantera att man inte mår speciellt bra, man dansar alltid efter dennes pipa man blir deras jon. Så mitt tips är att stå upp och säg ifrån eller det bästa av allt, gör er av med alla energitjuvar! stock vector : light bulb
 
Kännetecknande för energitjuvar är att de vill ha makt och sista ordet. Utrymmet för andra krymper. Genom negativa kommentarer får de andras självförtroende att fräta sönder.
Energitjuven kan vara avundsjuk och missunnsam. Därför håller han/hon inne med beröm och uppmuntran och ger sällan en komplimang. 
- Innerst inne är de skräckslagna att ha fel, men kan inte ta ett nederlag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: