carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Sista kontrollen på BVC...

Kategori: Familjeliv

Eftersom jag fick boka av 5-6 års kontrollen för en månad sen så är det nu dags för Nova att göra sin sista kontroll på bvc. Vi får se hur det går! Jag är nog mest skeptisk till att hon kommer ta vaccinationen!?  Men vi får väl se :o Hon gillar inte att bli stucken. Men som mamma har jag faktiskt inte informerat henne om att hon ska få vaccinationen, för jag misstänker att hon inte ens skulle följa med till syster B. Vet inte om jag gör rätt eller fel?! Men jag gör så som det känns bäst för mig som mamma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: