carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Trött eller knäpp?

Kategori: Allmänt

Imorse tog jag steget och färgade håret, det fick bära eller brista kände jag. Håret sitter kvar! :) Jag gjorde även en ansiktsmask när jag ändå var i farten. När jag satt i färgen så skulle jag passa på att koka kaffe och äta frukost innan det var dags att tvätta ur färgen och ansiktsmasken. Jag vet inte vad jag höll på med?  Kanske kan man ta vällingpulver istället för kaffepulver? Måste vara nå fel? Antingen kokar jag kaffe utan pulver eller också tar jag vällingpulver? Har helgen varit tuff? Jaa, de kan jag då villigt erkänna att den har. Vi har den där härliga bajsjukan på huset! Men tack och lov inte på min avdelning! Men eftersom en arbetskamrat gick hem tidigare då hon mådde dåligt så fick vi ringa in en annan då jag skulle sitta vak hos en palliativ boende. "Sprang" på 3 avd igår, min egen och 2 andra. 30 minuters rast. Ja, de kan inte annat än bli kaos i min hjärna ;) Idag ska jag jobba kväll igen. Har ju varit tvungen att byta lite förmiddagspass till eftermiddags/kvällspass för att "slippa" ta vab som det så fint heter. Så ikväll är det jobb och sen blir jag ledig i 2 ½ dag, känns skönt. Då kanske min hjärna hittar tillbaka då den gått i strejk :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: