carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Trött och halsont..

Kategori: Allmänt

Idag lämnade jag barnen på förskolan till halv tio..Jag gick upp halv åtta imorse vilket jag nästan aldrig gör, utan jag brukar kliva upp mellan halv sju och sju..Men jag mår som sagt inte riktigt bra. När jag lämnat barnen på sina avdelningar så var det dags för utvecklingssamtal med Novas fröken T. Och allt gick bra. :) De hade inget att klaga på, så det var skönt! :) När jag kom hem petade jag i mig lunch och la mig på sängen och somnade som en stock, vaknade vid halv två..Skönt! Ska ju jobba ikväll och hela helgen, är inte riktigt pepp men de är bara att peta i sig ipren och gå dit och göra sitt jobb.

Snön faller ned och det är minusgrader,  jag har precis beställt lite julklappar. Men till vem håller jag för mig själv :) Behöver handla några små klappar till sen är jag klar! :) Längtar faktiskt lite till julafton måste jag säga. Man fick lite mer julkänsla nu när snön kommer, hoppas bara att det håller i sig. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: