carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dagen

Kategori: Familjeliv

Idag har jag blivit bjuden på lunch av min svärmor. Fick grekisk mat och sushi :D Fick även ett presentkort på stila vilket är bra då mitt make up börjar ta slut. :) Efter att vi ätit lunch gick barnen och jag ut. Barnen fick cykla. Jag krattade. Barnen lekte i sandlådan, plockade kastanjer. Jag rensa ogräs. Vi lekte kull och kurragömma. En urmysig dag har vi haft!  (det regnar köttbullar, hamburgare och jättepannkakor).
Imorse hade vi en fågel på balkongen som blev rädd för mig när jag klev ut för att vädra mina "nya" skor. Han flög in i fönstret och blev bra omtäcknad så jag hämtade ett par handskar i källaren och flyttade på honom. 
 
Under kvällen ringde min käre karl och ville prata med Nova så jag passade på och springa ned i källaren för att hänga tvätt. När jag kommer upp har Nova tagit fram en present som hon och hennes bror och pappa gömt.  När jag öppnade presenten blev jag überglad!  har önskat mig en epilator! TACK TACK TACK! :D Och att det skulle göra ont..Pyttsan! Fast i och för sig är ju jag inte rädd för smärta! Det är inte mycket här i livet som jag tycker gör ont! :)


Tack allihopa för sms och instagram gratulationer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: