carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Dagen

Kategori: Allmänt

Dagen började med att jag ställde mig och stekte pannkakor till kvällens middag som bestod av crepes och sallad. Sedan har ju Neo tjatat om att göra muffins så de fick de bli. Med smak av apelsin. Barnen var en sväng ned till farmor och farfar och då passade jag på och städa som vanligt. Sedan tog jag med mig trasan och dammsugaren och gick och städa ur min bil. På torsdag är det dags för däckbyte. Känns skönt då vintern är påväg. Sen har man som vanligt tvättat. Imorgon är det dags att lägga in all ren tvätt i skåpen också.

Nu är jag trött och ligger i sängen och bloggar från mobilen. Hoppas ni haft en mysig lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: