carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Frukost

Kategori: Allmänt

Det är nog det bästa målet på hela dagen? Eller vad säger ni? Jag sitter här med min yoghurt,keso,kanel och solroskärne blandning och väntar på att kaffet ska bli klart! Kaffe är ett måste för mig på morgonen! Annars har man huvudvärk hela dagen. Ska försöka färdigställa månadens matsedel för att sedan åka och storhandla. 
 
Inatt vaknade jag av att en ambulanshelikopter surrade precis utanför. Den landade borta hos grannen.
 
Hua, det är riktigt kallt idag! Vi har nog -6 eller nå liknande..Julen närmar sig dessutom! Har ni börjat handla julklappar???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: