carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Härligt när hösten är här! Jag älskar hösten när det är svalt i luften och sol. Men dessa gråa trista dagar då känns det som att man aldrig vaknar till liv utan man går helt enkelt i dvala. Snart fyller man år också..Då är det bara 1 år kvar till 30! Fyller man verkligen kärring då? Som det påstås? Jag har ingen större ångest över att fylla 30 måste jag säga..Jag har nog aldrig varit så åldersfixerad? Eller jo, kanske innan man fyllde 18 år..Haha! Jag skulle inte vilja vara 18 eller 20 eller 25..Jag är nöjd med min ålder och det gör inte mig något att jag blir äldre! Man blir mer vis med åren..Haha! Eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: