carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Kaffe med kanelskum..

Kategori: Allmänt

 Efter dagislämningen imorse fick jag ett sms där Sandra fråga om jag var sugen på att komma och ta en kopp kaffe. Så jag slank in en snabbis för en kaffe med kanelskum..*mumma* Efter att jag slängt i mig lunchen ska jag slänga mig på sängen och läsa en stund innan det bär av mot vhd för att plocka upp Camilla och sedan vidare mot jobbet..Känner mig inte riktigt taggad för en jobbhelg, men de är bara att peppa på sig själv  Så här snygg är man på jobbet..Haha! Fast å andra sidan är det ju skönt att inte ha sina privata kläder på jobbet med tanke på hur mkt bassilusker det kryllar av på jobbet..
 
 
Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: