carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Lediga dagar

Kategori: Familjeliv

Det är underbart med lediga dagar..Nu är familjen samlad i hela 3 dagar och det känns skönt! Barnen har varit på dagis (ja, jag säger fortfarande dagis) hela veckan. Fröknarna på Novas avdelning har även talat om att Nova troligtvis kommer att bli en liten chef av något slag då hon är ganska bestämd och ger direktiv till de andra barnen. Som förra fredagen t.e.x hade lilla fröken stått och domderat och berättat på deras städdag vem som skulle städa vad och vart. Och när alla intagit sina positioner satte hon sig själv ned för att leka. Hahah! Jadu, vad ska man säga som mamma?? "Man får vara ful men inte dum"? Jag kunde faktiskt inte annat än att skratta! Älskade unge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: