carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Mardrömmar

Kategori: Familjeliv

 Fy fasen för mardrömmar. Jag vaknade imorse 30 minuter innan alarmet på mobilen skulle ringa! Kallsvettig och började STOR tjuta! Jag hade en HEMSK mardröm. Jag och min lilla familj var i något slags hus. Det var krig eller nå bråk utanför. Min gubbe säger åt mig, Nova och Neo att om de kommer in någon så måste vi lägga oss ned och låtsas vara döda. In kommer en liten tjock asiat (ni vet han i en av bondfilmerna). Jag, Nova och min gubbe lägger oss ned och låtsas vara döda. Det finns en hiss i glas i detta hus. Den lilla asiaten hade ställt in ett bord ovanpå hissens tak, där klättrar Neo in och han håller i sin älskade nyckelpige gose. Då hör jag hur den lille asiaten skrattar sådär elakt och sätter på hissen och Neo krossas mellan taket och detta bord som är på hissens tak. Jag ser hur han ligger där blodig och livlös...Och då vaknar jag ur denna hemska mardröm!!!! Varför drömmar man sånt här??? Vad betyder det????
 
Den som rör mina barn......Den vill inte leva....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: