carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

MInnet

Kategori: Allmänt

Minnet är ju inte riktigt som det ska. Jag visste att man skulle dra tillbaka klockan 1 timme idag. Men jag glömde totalt bort de. Åkte och storhandlade klockan 9 imorse trodde jag. Men den var ju bara 8. Jaja, de var ju inte mycket folk på affären. Haha!
 
När jag kom hem så var det bara att packa upp alla kassar och sedan började jag rulla köttbullar på 1,5 kg köttfärs. Blev endel pannbiffar också. Så till middag blev det köttbullar, gräddsås och potatis. Lingon och saltgurka.  Efter att jag vilat satte jag bulldeg på jäsning. Så då blev det kanelbullar  Och efter bullarna har jag gjort knäckebröd också :) Skulle behöva städa också, men jag strejkar. Är så fruktansvärt otacksamt att städa! *bitterfittan* är mitt andra namn!
 
Hoppas ni haft en toppen helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: