carolinenågrakgmindre.blogg.se

Här kommer ni att få följa min vardag efter en GBP OP som förändrade mitt liv till det bättre. Lever med 2 "små" trollungar och en "lurvig" man som alla 3 ligger mig varmt och hjärtat!

Raindrops keep fallin on my head..

Kategori: Allmänt

Ja, regnet de öser ned här hemma..Mulet och trist..Dessa dagar gillar jag inte hösten måste jag medge..Men men, man kan ju inte bestämma hur det ska vara tyvärr..Idag är det dags att lämna in bilen för däckbyte vilket känns skönt! Sen kan snön och halkan komma om den vill..Men vi hoppas på en bra vinter utan slask! Nehej, hur ska vi annars fördriva tiden på vår ledig dag? Hela familjen är ledig..För min del blir det nog städ och tvätt i vanlig ordning..Vad ska ni hitta på kära vänner?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: